sâmbătă, 20 februarie 2010

Interventie

Dupa cum spuneam si dimineata , viata ma ia pe neasteptate s desii initial ma decisesem sa nu merg la petrecerea de majorat al unui coleg "cocalar" ceilalti colegi mau convins ca totusi ar fii cazul sa ma duc! Desi am fost invitat doar ieri azi pe ploaie si pe vant am batut cale lunga prin oras sa gasesc cadoul de petrecere potrivit pentru un cocalar de 18 ani ( nu e chiar cocalar , i-a ramas porecla asa dupa ce am inceput sa ne batem joc astefel si el inervandu-se s-a molipsit cu asta) deci in seara asta ma asteapta ceva interesant pe langa multimea de lume pe care nuo cunosc nici nu pot sa beau alcool din cauza antibioticelor puternice ce le iau impotriva pneumoniei peste care am trecut acum in zilele astea , si ma opreste si promisiunea facuta iubitei mel C ristiana de care am de gand sa ma tin . Nu stiu cand ams a ajung acasa si nici nu stiu cum va fii sper ca va fii o seara reusita .
Mai multe despre seara ce vine va voi scrie maine dimineata v-am lasat ceaooo!!!!!

Un comentariu:

  1. aha:)) deci sa stii ca sunt cu ochii pe tine te sun intr-una sa vad daca esti ametit sau nu:))te adorrrrrrrrrrrrrrrrrr iubire distractie placuta :))

    RăspundețiȘtergere