luni, 22 februarie 2010

Reggae

Azi a fost ziua tipica in care omul nu are chef de nimic decat sa se intinda pe pat si sa se lase cuprins de sunetele armonioase a unei melodii al lui Patrice , Bob Marley etc.POate asta a fost si motivul pentru care nu am scris nimic, dupa o zii obositoare de scoala cand timpul trece atat de incet nu prea mai iti vine sa lasi prea multa dinamica actiune in viata ta de dupamasa.
     Eu cand ma simt asa mereu lenevesc si ascult melodii ca :


Sunt convins ca maine am sa va pot povestii mai multe se apropie pe zii ce trece 15 martie si incep pregatirile :>  Pana maine bafta .... ma duc sa imi scriu tema la engleza prima ora dupa ce ca ma trezesc greu si ajung la limita cat sa nu ma treaca absent nu mai imi da timp sa imi copiez tema si  nici un 3 nu am de gand sa iau trebe sa ma conformez cu situatia data !! Hai pa!!

Un comentariu:

  1. ma bucur ca ai pus melodiile de la patrice ;;):X:Xmuakkkk te adorrrrrrrrr :X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere